Meest gestelde vragen

De monteur is komen inmeten, maar ik heb nog geen offerte ontvangen?
Als u 3 weken nadat de inmeetafspraak is geweest nog niets heeft gehoord kunt u contact met ons opnemen. We doen op kantoor ons uiterste best om offertes zo snel mogelijk te verwerken. Echter is dit ook een secuur werk waar we geen fouten bij moeten maken. 


Ik heb het contactformulier ingevuld, maar nog niets gehoord.
Alle contactformulieren komen centraal binnen. Vanuit hier worden alle mailtjes gefilterd naar de juiste werknemers. Het kan voorkomen in drukkere periodes dat het iets langer kan wachten dat er is gereageerd op uw vraag. Heeft u na 1 week nog niets gehoord, dan kunt u ons altijd even bellen.


Zijn mijn kozijnen al binnen?
In uw offerte staan de levertijden aangegeven. Deze levertijden zijn altijd onder voorbehoud. Dit omdat ook wij afhankelijk zijn van de leveringen van onze leveranciers. Plan uw verbouwing/opdracht ook ruim van tevoren om teleurstellingen te voorkomen. Het kan gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt in het productieproces of tijdens transport. Zijn uw kozijnen bij ons geleverd en hebben wij alles gecontroleerd, dan zullen wij de klanten laten weten dat ze de bestelling kunnen afhalen of laten bezorgen.


Mijn kozijnen worden gemonteerd, maar ik heb nog niks gehoord?
Heeft u een bestelling geplaatst inclusief montage, dan moet de bestelling eerst compleet zijn in ons magazijn. Het zijn niet alleen kozijnen, maar ook vaak roosters, rolluiken, dorpels. Deze hebben allemaal andere levertijden. Als alles binnen is en gecontroleerd zal de planner contact opnemen om een afspraak in te plannen. Hoe lang het dan nog duurt totdat er daadwerkelijk wordt gemonteerd kunnen wij helaas niet op voorhand zeggen omdat de planning er elke week anders uitziet.


Zit er garantie op de kozijnen?
Jazeker! Op alle kozijnen van Drutex en Gealan geven wij 10 jaar garantie. Vijf jaar fabrieksgarantie en vijf jaar garantie vanuit Martijn Kozijn. Op het maco inbraakwerend beslag zit doorgaans 2 jaar garantie. Op breuken in het glas zit geen garantie.


Zijn jullie prijzen inclusief of exclusief BTW?
Onze verkoopprijzen zijn altijd inclusief btw.


Zijn jullie kozijnen compleet?
Wij leveren onze kozijnen altijd compleet met raamkrukken en afwateringskapjes.
De deuren zijn altijd voorzien van een kozijn er omheen en een laagdrempelige aluminium dorpel aan de onderzijde. Deurkrukken en cilinders worden apart meegeleverd.


Verkopen jullie ook houten kozijnen?
Wij verkopen alleen kunststof en aluminium kozijnen. 


Ik heb schade aan mijn kozijn, wat moet ik nu doen?
Maak een foto van het kozijn en omschrijf wat er aan de hand is. Stuur dit door naar service@martijnkozijn.nl Wij zullen het intern beoordelen en een gepaste oplossing aanbieden. 


Hebben jullie ook ergens algemene voorwaarden staan?
Jazeker, deze sturen wij altijd mee in onze mails, facturen en offertes.
De algemene voorwaarden kunt u
hier vinden.


Kunnen wij de kozijnen ergens bekijken?
U kunt in één van onze vestigingen terecht om de verschillende kozijnen te bekijken. Dit kan o.a. in Gronsveld, Asten, Callantsoog of Schoten (BE). 


Wat is de levertijd van de kozijnen uit voorraad? *
De levertijd van de kozijnen uit voorraad is 3 tot 7 werkdagen vanaf het moment van betalen. Heeft u een voorkeur voor een gewenst werkdag om te laten leveren dan kunt u ons dit laten weten. Als de bestelling klaar staat op een pallet wordt u gebeld door een medewerker van Martijn Kozijn om een bezorg afspraak te maken. Wij doen dit altijd in overleg met de klant en zullen nooit zomaar op de stoep staan. Voor pakketjes (kozijnen tot 1 meter)  is dit een ander verhaal. Deze worden z.s.m. verzonden! Via de mail ontvangt u een track and trace code.

*Ivm Corona is de actuele levertijd langer dan gebruikelijk. Houd hier rekening mee met de planning van uw project.


Ik ben ergens niet tevreden over, wat moet ik nu doen?
Dat is natuurlijk nooit fijn, maar het kan gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Wij gaan klachten niet uit de weg en zullen er altijd alles aan doen om alles naar alle tevredenheid op te lossen. Kom gerust langs in een van onze vestigingen of stuur een mail naar info@martijnkozijn.nl o.v.v. klacht. Wij zullen contact met u opnemen om samen te bespreken hoe wij u kunnen helpen.


Geschillen
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan voor consumenten, die u kunt vinden op 
http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Wij zijn niet verplicht deel te nemen aan een geschillenbeslechtingsprocedure. Vermeld bij een procedure info@martijnkozijn.nl als contactadres.